Cerita Kita - OST Tersuka Tanpa Sengaja

Monday, December 28, 2015 Ana 0 Comments



Assalamualaikum & salam sejahtera....

Cerita Saya Cerita Awak Cerita Kita

Cerita Kita - OST Tersuka Tanpa Sengaja


Jujurku mengakuinya
Kau memang pantas untukku
Gaya rambutmu
Senyum sinismu
Namun kau pula buat tak tahu

Ku rasakan sesuatu
Bila kau tak disisiku

Aku keliru
Mana nak tahu
Mungkinkah ku rasa cemburu
Baby I Love You 
Dalam hatiku
Dapatkah ku luah padamu

Ku harap kau kan selalu
Selalu menemaniku
Tiap waktuku tanpa ragumu
Sandarkan kisah kau dan aku

Ku rasakan sesuatu
Bila kau tak disisiku

Aku keliru
Mana nak tahu
Mungkinkah ku rasa cemburu
Baby I Love You 
Dalam hatiku
Dapatkah ku luah padamu

Selayaknya ku bermimpi
Terbang di awan tinggi
Bersama kamu aku ke akhirnya nanti

Jangan keliru
Pasti kau tahu
Kau tetap kan jadi milikku
Baby I Love You 
Dalam hatiku
Dapatkah ku luah padamu

Aku keliru
Mana nak tahu
Mungkinkah ku rasa cemburu
Baby I Love You 
Dalam hatiku
Dapatkah ku luah padamu

Sumber : IG Tersuka Tanpa Sengaja





0 comments: