Jual waffle di Lazada?

Sunday, January 31, 2016 Ana 0 Comments




Assalamualaikum & salam sejahtera....

Ke mana anda sempena hujung minggu yang panjang ini? Seronok kan dapat tambahan cuti hari Isnin. Lepas cuti umum Isnin lepas sempena Thaipusam, minggu ini sekali lagi dapat cuti umum hari Isnin untuk sambutan Hari Wilayah esok, Minggu depan hari Isnin cuti umum lagi sempena Tahun Baru Cina....

Saya baru lepas balik beli barang di Aeon Big Wangsa Maju. Selepas renovation besar-besaran baru-baru ini, Aeon Big kini dah berwajah baru. Cantik dan selesa. Banyak kedai dan restoran baru yang dibuka. Ruang parking kereta bahagian bawah dah dijadikan ruang membeli belah dengan tambahan kedai-kedai makan, kedai jual handphone, kedai alat permainan, kedai jahit, kedai tukar wang asing dan banyak lagi. Yang penting ada kedai buku Popular di situ! Saya tercari-cari juga kedai buku Saujana, tempat favorite saya beli buku sebelum ini, tapi tak jumpa pula.

Kalau singgah di Aeon Big, semestinya saya akan beli waffle di kedai Daily Fresh. Daily Fresh ini dulu hanya salah satu kiosk di Aeon Big ini, sekarang dah ada lot kedai sendiri. Lot tepi, betul-betul sebelum pintu masuk supermarket, dekat dengan tempat troli.

Waffle yang saya suka dulu kini dan selamanya ialah waffle yang diletak coklat dan peanut butter. Memang itu lah yang saya suka sejak pertama kali rasa makan waffle. Waffle di Daily Fresh ini harganya tak berubah, masih sama, RM3.50. Teringin pula nak buat waffle sendiri.

Terjumpa waffle sedap alat buat waffle yang tengah ada offer di Lazada. Rasa macam nak beli tapi tak rasa macam rajin nak buat waffle hehehhe...

Menarik pula tengok alat buat waffle ini! Kalau anda pun tergoda macam saya, boleh klik kat sini!


Lepas itu terjumpa pula alat yang lagi best. Lagi best sebab boleh buat waffle, donut dan sandwich sekali.




Banyak lagi barang murah di Lazada yang tengah ada sale sekarang ini, bermula 26 Jan sampai 8 Feb ini. Diskaun di Lazada memang tak ingat dunia menggoda, sehingga 88%!. Seronok online window shopping ini. Sekali-sekala cuci mata, kalau tak tahan godaan itu memang akan dibeli lah jawabnya!

**Kalau anda nampak future post dengan gambar alat buat waffle @ gambar saya tengah makan waffle dengan peanut butter dan coklat di blog ini nanti , faham-faham saja lah kan, kalah dengan godaan lah maknanya tu!**


Lazada Malaysia

0 comments: