Bila lah dapat makan di Fizomawar Kitchen ni...

Friday, January 08, 2016 Ana 0 Comments




Assalamualaikum & salam sejahtera....


Tambah teruja pula nak berkunjung ke restoran Fizomawar Kitchen lepas baca laporan 'Fizo Omar tegur penulis blog kritik servis restorannya' di mStar Online (klik di sini untuk baca) hari ini.

Nampak tak hikmah di sebalik review blogger yang dikenali sebagai Emas Putih itu?

Mungkin pada Fizo bila blogger Emas Putih buat review mengenai Fizomawar Kitchen dengan beberapa komen (pada pandangan saya, untuk komen membina lah) boleh sedikit menjejaskan pandangan orang ramai terhadap restoran Fizomawar Kitchen, tetapi pada saya, dengan adanya review blogger tersebut, orang ramai (macam saya!) mungkin akan lebih teringin nak tahu mengenai restoran Fizomawar Kitchen ini dan secara tak langsung membuatkan lebih ramai orang datang untuk merasai sendiri keunikan yang ditawarkan oleh restoran ini!

makan di fizomawar kitchen
Selalu drive lalu lalang saja depan Fizomawar Kitchen ni, belum ada rezeki nak singgah


Kalau ikutkan review itu, hanya sedikit pembaikan di sana sini yang diperlukan.

Macam komen mengenai meja bergoyang itu, err, biasalah kot kat restoran lain pun ada juga kerusi meja bergoyang.

Macam menu yang susah nak faham itu, lepas saya baca satu-persatu komen netizen dalam blog Emas Putih (baca di sini),  ada netizen yang juga pernah pergi ke Fizomawar Kitchen ini bagitahu yang menu ada 2 versi. Ada versi Thailand dan ada versi Bahasa Melayu. Mungkin masa itu menu versi BM dah habis digunakan dan Emas Putih dapat versi Thailand. Kalau saya yang dapat versi Thailand itu pasti saya juga kena tanya pekerja di situ maksud menu-menu itu dalam BM hehehe.

Macam komen pasal servis lambat di Fizomawar Kitchen dan pelanggan meja sebelah lambat dapat makanan itu, memang tak dapat nak elak kan bagi restoran yang baru saja 3 minggu dibuka. Sepupu saya yang baru buka restoran di Putrajaya pun ada cerita kan ramai juga pelanggan-pelanggan nya yang cancel order sebab makanan lambat disiapkan. Tapi lama-lama, setelah lebih sebulan beroperasi, servis semakin baik lah, dan dah tahu macam mana nak uruskan penyediaan makanan di waktu ramai pelanggan.

Kalau komen pasal makanan di restoran Fizomawar Kitchen ini, saya kena pergi sendiri dan rasa dulu baru boleh nak komen, baru lah adil ek!

Apa-apa pun, selamat maju jaya buat Fizomawar Kitchen.

Fizomawar Kitchen Boleh! (ambil semangat Malaysia Boleh!)


fizomawar kitchen
Sumber : Beautifulnara.com





Lazada Malaysia

0 comments: