Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H

Thursday, October 15, 2015 Ana 7 Comments

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Saudara Hasrul Hassan memang nama yang tidak asing lagi dalam dunia blogger.
Hasrulhassan.com menjadi tapak rujukan ramai blogger terutamanya blogger baru macam saya.

Yang paling saya suka dengan blog hasrulhassan.com ialah info-info yang dikongsikan memang menjawab segala macam soalan yang berkaitan dengan blogging.

Contohnya macam saya baru-baru ini telah menukar template blog dan lepas tukar wajah baru itu, tiba-tiba saya perasan macam tiada pengunjung yang melawat blog. Memang trafik blog saya pun tidak lah sebanyak mana (adalah beberapa ketul dalam sehari), tapi lepas tukar template ni rasa lain macam sikit.

Puas men google, akhirnya jumpa jawapan yang sangat membantu dalam entry hasrulhassan.com bertajuk 'Meta Robot Super Duper Bahaya Untuk Blogger?'.  Apa yang diceritakan dalam entry itu memang sebiji kes saya rasanya, sebab trafik (yang beberapa ketul tu!) kembali ok lepas saya betulkan apa yang patut (buang robot-robot dalam meta content).

Sempena kedatangan tahun baru Hijrah 1437H,  saudara Hasrul Hassan telah mengadakan segmen mudah bagi blogger baru memperoleh tempat dalam bloglist di sidebar blog hasrulhassan.com.

Menarik ni!

Jom kita sama-sama join segmen ni dan berpeluang untuk mendapat tempat di hasrulhassan.com (kata-kata untuk diri sendiri juga!)


Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H




7 comments:

  1. yeay..akak pengomen pertama awak..semoga terus maju dalam bidang ini..kipidap

    ReplyDelete
    Replies
    1. timekasih kak Diana...blog akak (dianadin.com) awesome...banyak info menarik!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Tahniah tersenarai dalam bloglist HH..dari segmen yg sama...

    SEGMEN BLOGLIST BLOGGER BARU 1437H

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Efa, timakaseh...sama-sama tahniah ya! :)

      Delete
  4. Replies
    1. Salam, timakaseh. Tahniah juga utk Blabbering Dad!

      Delete