Happy Deepavali!

Tuesday, November 10, 2015 Ana 0 Comments

Assalamualaikum & salam sejahtera...


Selamat Menyambut Hari Deepavali kepada seluruh penganut agama Hindu dan rakyat Malaysia yang meraikannya. 

Pada pendapat saya cuti umum untuk Hari Deepavali sepatutnya 2 hari. Kat mana saya boleh request untuk tambah cuti umum ni ya? (macam lah ada orang nak layan request saya!)

Jom belajar buat maruku! Boleh buat surprise untuk kawan-kawan anda yang berbangsa India! Klik sini untuk panduan lengkap buat muruku!

Di hari cuti ini, apa plan anda dan ke mana anda agaknya hari ni?

Saya, InsyaAllah akan ke KLCC. Nak beli sesuatu di Toys R' Us.


Ini semua gara-gara leaflet Toys R' Us yang diposkan ke rumah minggu lalu. Anak-anak saudara dah buat 'tinjauan' dan 'kajian', permainain apa yang patut/boleh/sesuai untuk dibeli. Permainan Minecraft tu sesuai dibeli katanya!

Selain Toys R' Us, mungkin kah saya akan singgah di Garrett Popcorn atau kedai Rotiboy?

Mungkin.

Itu pun kalau jadi ke KLCC. Semuanya bergantung kepada berapa helai yang ada di dalam beg duit.

Entah-entah saya duduk di rumah saja tonton cerita Hindustan sambil makan muruku hari ini!







0 comments: