Aurora Borealis, aku datang!

Friday, March 11, 2016 Ana 0 Comments






Aurora Borealis, aku datang!


Assalamualaikum & salam sejahtera...

Suatu hari nanti...InsyaAllah saya akan dapat juga saksikan keindahan ciptaan Tuhan ini dengan mata kepala sendiri...

Fenomena Aurora Borealis. Mungkin saya akan terus terpaku tak bergerak-gerak kalau saksikan sendiri di depan mata.

Saya sangat cemburu dengan Zahariz. Seorang pengembara solo hebat yang dah banyak kali rakamkan sendiri keindahan Aurora Borealis ini.



Sumber : Astroawani.com
Foto yang dirakam pada 7 Mac 2016 ini memaparkan pemandangan langit di Northumberland, Utara England yang disimbahi cahaya kesan fenomena yang dikenali sebagai Aurora Borealis - Owen Humphreys/PA via AP (Sumber : Astroawani.com)
InsyaAllah. Suatu hari nanti bila telah ada kemampuan, kerajinan dan kesungguhan...(bila lah agaknya tu!)

Aurora Borealis, aku datang!


0 comments: