Ulu Yam Di Liverpool

Thursday, October 29, 2015 Ana 0 Comments

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Cerita pasal travel lagi hari ini.


melancong ke UK


Teruja sungguh saya bila baca entry mengenai homestay di Liverpool ini.

Buckingham Residence, dengan 10 bilik dan boleh muat 25 orang pada satu-satu masa!

Bagi sesiapa yang ada plan nak melancong ke UK tu, boleh lah PM atau whatsapp saudara Nazali Noor @ Abang Naz ini ya.  Siap ada pakej melancong ke London-Manchester-Liverpool-Edinburgh-Glasgow disediakan (err saya bukannya tolong promosi sebab saya tak kenal pun dengan Abang Naz ni, cuma excited nak kongsi info kalau-kalau ada yang berminat nak pusing-pusing UK).

Tak perlu lagi nak pening kepala cari hotel di London (melainkan anda memang orang kaya yang berulang alik ke London macam ulangalik ke Chow Kit), atau menumpang di rumah kawan-kawan yang study di sana!

melancong ke UK

Saya dulu cuma sempat jalan-jalan di Nottingham-London-Manchester-Liverpool-Paris (eh, strawberi karipap sesat kat Paris pula) saja. Saya sukakan Nottingham yang tenang, kota London yang sibuk, Manchester-yang-sempat-bergambar-di-stadium-old-Trafford dan Liverpool-tempat-banyak-pelabuhan-dan-pengalaman-kelakar-naik-yellowduck-marine! Di Paris pun cuma 3 hari sahaja. Sempat la menikmati keindahan kota Paris dengan berada di puncak Eiffel Tower semasa harijadi saya!

Pakej bulan November dah full house katanya. Kalau ada yang berminat booking masih dibuka untuk Disember hingga April 2016 nanti. Anda cuba lah tanyakan manalah tahu jika pakej nya berpatutan dan mampu milik mampu bayar. Bolehlah mula cari dan kumpulkan 24 orang untuk menginap di homestay ini bersama anda!




0 comments: