Iklankan produk anda di CSR Bazar Ramadhan TV Alhijrah dengan harga yang murah!

Saturday, May 14, 2016 Ana 0 Comments





Assalamualaikum & salam sejahtera....


Tawaran serendah RM2500 untuk iklankan produk jenama anda di tv? Saya tak tahu berapa harga 'biasa' atau harga normal untuk iklankan produk di tv, tapi RM2500 memang murah kan? Tapak bazar Ramadhan melalui sistem tender terbuka pun berharga RM13K lebih! Jadi tawaran iklan tv ini memang murah, sebab itu lah setakat ini lebih 200 usahawan telah merebut peluang sertai tawaran CSR Bazar Ramadhan ini (klik sini untuk baca lebih lanjut).

Banyak kelebihan yang ditawarkan oleh CSR Bazar Ramadhan ini, antaranya:

1. sasaran untuk 1000 pengiklan di kalangan usahawan dan peniaga kecil
2. semua produk yang menyertai  program ini akan tersiar sepanjang 24 jam siaran tv AlHijrah pada bulan Ramadhan
3. ruang iklan termasuk pada waktu puncak
4. usahawan boleh menyediakan iklan sendiri dan pihak Alhijrah juga akan membantu sekiranya para usahawan memerlukan poster untuk pengiklanan
(sumber: mynewshub.cc)

“Tawaran serendah ini tidak mungkin wujud di mana-mana pun stesyen penyiaran. Kami berikan promosi ini tanda ihsan pada usahawan IKS sempena semangat kemurahan rahmat Ramadan,” kata Pengurus Pemasaran TVAlhijrah, Saifulizan Sidek. (sumber : FB TVAlhijrah)


Bagi usahawan yang sememangnya telah bersiap sedia dengan plan dan rancangan untuk menggiatkan promosi bagi menggandakan jualan menjelang musim perayaan nanti, ini adalah peluang keemasan yang tidak harus dilepaskan. Pengiklanan di tv, jangkauan audiens nya lebih luas, maka promosi bisnes anda lebih berkesan dan produk anda akan lebih dikenali. Adakah peluang iklan ini dibuka untuk semua jenis perniagaan seperti pakaian, makanan, produk kecantikan, barang kelengkapan rumah dan aksesori yang mendapat permintaan tinggi setiap kali menjelang raya? Boleh kah peniaga kecil-kecilan kuih-muih tradisional juga menyertai CSR Bazar Ramadhan AlHijrah ini?

Untuk pertanyaan lanjut dan permohonan, bolehlah menghubungi nombor yang berikut:
• airtimesouq@tvalhijrah.com (Email)
• +6011-2172 1211 (PM/Whatsapp)

Selamat beriklan!



0 comments: