Hanya Pada-Mu.....

Friday, July 29, 2016 Ana 0 Comments




Assalamualaikum & salam sejahtera...


Hanya Pada-Mu
Akim & The Majistret



Dalam pekatnya malam aku terjaga
Dihimpit dosa tersimpuh ku menghadapMu

Inikah perasaan bila Kau menyapa
Baru ku sedari dari tidurku


Pantaskah aku ke sana tinggalkan semua
UntukMu


Hanya padaMu ku ingin kembali
Pintaku hanyalah ampunilah dosaku ini
Berilah daku keluasan kasih dan sayangMu
Jangan tinggalkanku sendiri
Ampunilah aku


Berapa banyak Kau beri tidak ku syukuri
Ku tetap berpaling menjauhiMu


Pantaskah aku ke sana tinggalkan semua
UntukMu


Hanya padaMu ku ingin kembali
Pintaku hanyalah ampunilah dosaku ini
Berilah daku keluasan kasih dan sayangMu
Jangan tinggalkanku sendiri
Ampunilah aku


Setiap nafas yang ku hela
Adalah dengan izinMu
Setiap rahmat yang Kau berikan
Takkan ku persiakan lagi


Hanya padaMu ku ingin kembali
Pintaku hanyalah ampunilah dosaku ini
Berilah daku keluasan kasih dan sayangMu
Jangan tinggalkanku sendiri
Ampunilah aku....




0 comments: