You ingat kita cinta ke tulis surat ni!

Wednesday, August 24, 2016 Ana 0 Comments




Assalamualaikum & salam sejahtera...


"Saya tak tulis, dia pun (Lin Dan) tak tulis. You ingat kita cinta ke tulis surat ni," 

Kelakar juga Dato' Lee Chong Wei ini kan!



dato' lee chong wei komen surat dari lin dan


Tapi ayat-ayat dalam 'surat cinta' itu memang menarik dan macam real hingga boleh mengalirkan air mata bila membacanya. Siapa agaknya penulis surat cinta Chong Wei-Lin Dan itu?  Kreatif sungguh penulisnya karang surat cinta hingga buat kan saya pun  'tertekan' button Share di FB ketika membaca surat itu pada hari Ahad yang lepas!

Baca surat cinta Chong Wei-Lin Dan, klik di sini untuk  versi Bahasa Malaysia dan klik di sini untuk versi Bahasa Inggeris.

Bila fikirkan semula memang banyak perkara pelik di sebalik surat cinta itu. Tak kan lah Lin Dan yang muka serius macam itu boleh karang surat cinta yang syahdu untuk Chong Wei? Hehehe, tak mustahil juga kan, mana lah tahu muka serius tapi dalam hati ada taman.

Baca juga :
Jangan YB. Kita main badminton untuk negara....



Banyak kali juga saya ulang dengar komen Dato' Lee Chong Wei pasal surat cinta itu, Kalau anda belum tengok dan dengar sendiri komen Dato', boleh lah klik di sini dan kalau tak tergelak paling kurang pun akan tersengih sikit bila dengar Dato' komen pasal surat cinta yang mengarut itu.


**Blog saya dipenuhi dengan nama Dato' Le Chong Wei saja sejak sukan Olimpik ini!**




0 comments: