Tips buat duit dengan Instagram!

Saturday, September 26, 2015 Ana 0 Comments

Assalamualaikum & salam sejahtera..

Salam Aidiladha, macam mana dengan sambutan Aidiladha anda? Walaupun ramai yang tak menyambutnya semeriah Aidilfitri, namun Aidiladha pastinya memberi makna tersendiri terutamanya bagi tetamu Allah di tanah suci dan bagi mereka yang melaksanakan ibadah korban tahun ini.

Sempat menjenguk ke laman instagram, tak kurang juga gambar raya yang dikongsikan. Gambar tengah pegang lembu, gambar tengah ziarah kubur, gambar balik dari solat raya, dan tak kurang juga gambar selfie bersama kawan-kawan dan sanak saudara.

Sebut pasal selfie, saya terbaca di akhbar bagi ni mengenai peningkatan kes kematian ketika berselfie. Antara yang paling tragis ialah kes 2 remaja di Rusia yang maut ketika berselfie dengan bom tangan yang telah ditarik picunya! Wah, sampai tahap macam tu sekali kemaruknya hendak berselfie!

Semuanya ini untuk apa? Untuk glamor di Instagram? Untuk lumba dapatkan 'like' yang terbanyak?

Sayang kan, sebab banyak lagi cara untuk memanfaatkan Instagram.

Tahukah anda pengguna Instagram telah mencapai 400,000,000 orang?

Ya, 400 juta orang pengguna dan semakin meningkat!





Tidak dinafikan ramai yang bijak menggunakan Instagram untuk bisnes online mereka. Samada cara buat duit dengan Instagram melalui bisnes online menggunakan produk sendiri mahupun dropship produk orang lain. Selain daripada 2 cara bisnes online ini, anda boleh juga mencuba kaedah yang diperkenalkan oleh Herman Hawa dalam eBook 'Rahsia Dominasi Instagram' (klik untuk tahu tips hebat!)

Banyak rahsia yang dikongsikan dalam ebook ni. Yang penting sekali teknik rahsia yang dikongsikan ini adalah:

1.    Sempoi
2.    Mudah
3.    Tidak perlu menjual
4.    Tidak perlu modal
5.    Kerja 1 jam satu hari, dan…
6.    BERKESAN SERTA-MERTA! (InsyaAllah)


Antara rahsia-rahsia yang penulisnya bermurah  hati untuk kongsikan dengan anda :


1.    Tips wujudkan akaun instagram yang dapat menarik followers
2.    Tips mudah menjana pendapatan guna teknik CPA (cost per action)
3.    Tips cara jana trafik  bagaikan magnet ke akaun anda
4.    Tips kenalpasti kesilapan yang perlu dielakkan ketika menjana trafik
5.    dan banyak lagi rahsia yang tak sabar menunggu untuk anda bongkarkan!


Masa saya tengah baca ebook ni, "oh macam ni....oh macam tu..."baru lah nampak banyak cara yang boleh buat duit dengan Instagram ni untuk cari pendapatan sampingan. Menariknya, melalui teknik yang dikongsikan, kita juga boleh menjana pendapatan dalam USD! Menarik kan?




Dengan 400 juta pengguna Instagram sekarang ni, ditambah dengan teknik hebat dalam ebook ini, InsyaAllah anda mampu menjana pendapatan sampingan 4 angka sebulan! Kini selain berkongsi selfie anda di Instagram, anda boleh gunakan Instagram untuk tambah duit poket! Dan yang penting, anda tidak perlu menjual produk mahupun keluarkan sebarang kos!

Semakin ramai yang dah dapatkan ebook hebat ini dan telah buat duit senyap-senyap dengan hanya main Instagram 1 jam sehari, anda bila lagi?

Jangan tunggu lagi, dapatkan 'Rahsia Dominasi Instagram' (klik sini) hari ini juga!


0 comments: