galaxy tab & macaroon..

Friday, May 11, 2012 Ana 0 Comments

assalamualaikum  & selamat sejahtera..


semalam saya ronda ronda di klcc..mencari samsung galaxy tab 10.1..hehehe jangan ketawakan saya..saya memang agak ketinggalan dengan gajet gajet terkini..baru nak mencuba 10.1 sedangkan sekarang dan 7.7 , 8.9 kan...saya memang begitu..membeli bila ada keperluan sahaja..laptop yang ada sudah agak slow..nak menyiapkan satu entry sampai satu jam belum tentu siap..


saya ajak sekali dua orang teman opis ke klcc..memula sampai tu trus ke kedai digi.."sini tak ada jual 10.1..kalau u mau kena pegi center..sini jual 7.7 saja"...kecewa sekejap..cari pula maxis center.."10.1 tak ada, u mau 7.7?" ..kecewa lagi...ingat lepas tu nak lunch then terus balik opis..teringat lak yang saya memang dah lama mencari macaroon, dan yang saya tau, di harrods klcc ad jual macaroon ni...tapi harganye memang mahal giler la...rm23 untk 6 biji macaroon yang saiznye besar sikit je dari syiling 50 sen yang lama..( nanti saya uploadkan gambarnya)...


settle lunch spagheti black pepper di kyros kebab, singgah rhb and big apple donut jap then straight heading for lrt tunnel...sekali ternampak kedai celcom cube.....seronok seronok..dipendekkan cerita dapat la juga samsung galaxy tab nya.....:)




p/s: macaroon memang tak sesuai dengan saya @ saya memang tak sesuai dengan macaroon..tooooo sweet for me..atau adakah saya yang tak mencapai standard yang cukup tinggi untuk menikmati macaroon dari harrods klcc?????? hahahaha yang pastu itu adalah kali pertama dan  trakhir saya akan membeli macaroon.......