assalamualaikum...

Monday, May 28, 2012 Ana 0 Comments



assalamualaikum & selamat sejahtera....



saya amat berminat dengan rancangan 'Assalamualaikum' yang disiarkan di stesen TV Al-Hijrah setiap Sabtu dan Ahad....banyak informasi berguna dan ke arah keislaman yan mampu menarik minat pelbagai golongan tua dan muda...tambahan pula , ustaz hensem (bukan saya kata, pengacara Amin Idris yang kata...heheh) Ustaz Syed Abdul Kadir Al-Joofre ada mengendalikan satu segmen di dalam rancangan ini (tapi semalam takde, penat saya tunggu)....


saya juga amat berminat dengan pengacaranye, Amin Idris (aminidris.com)yang pada pandangan saya sangat bersemangat dalam setiap bicaranya....tambahan pula dengan segmen Magnet Diri...banyak isi kandungan yang membuka minda untuk berfikir dan berfikir....







Ustaz Syed selalu juga datang ke Menara Maybank untuk Kuliah Zuhur....dapat tengok dari jauh je la...saya suka ceramah ustaz yang bersahaja, tak berat tapi berisi, tak menjemukan...memang best kalo segmen ustaz dalam rancangan 'Assalamualaikum' tu dikekalkan...