broadband digi buat hal!

Wednesday, May 16, 2012 Ana 0 Comments

assalamualaikum & selamat sejahtera....


saya tengah takde mood...frust , kecewa dan sebagainya....broadband digi x berfungsi...sejak sabtu yang lepas...mula mula call help line, katanya "ada problem di kawasan cik, mungkin akan ambil 4 hingga 5 jam untuk ok"...ok takpe....setelah 4, 5 jam berlalu, saya masih tak dapat internet connection....saya call lagi....jawapan ni lagi best..."kawasan cik ni affected...sehingga 48 jam"...maknanya sabtu dan ahad lepas terbuang macam tu je...x dapat update blog....s


saya tunggu lagi...hari isnin saya bawa tab ke ofis....line ok...gembiranya tak terkata..tapi takkan la nak update blog time keje kan...so sabar tunggu hingga balik umah nanti.....sampai umah...saya check...line masih ada...settlekan makan, solat semuanya dulu....then bila dah ready nak duduk update blog....guess what?..."No Internet Connection"....saya call helpline.....dah la operator tu suara perlahan, bila saya minta ulang soalan, garang pulak tu....hampeh....jawapan dia ni paling paling paling best sekali...."kawasan cik ni affected sampai 17hb"...haaaaa?????...saya ulang banyak kali "since last saturday until 17/5 impacted???" pastu dia dengan kurang mesranya ulang ulang 17hb tu....apa la, dah la service broadband tak bagus...service helpdesk pun tak bagus juga....so , saya cakap thank u dan letak...masa tengah bengan tu lupa nak cakap macam mana dengan bil saya, bayar tapi tak bole guna...???


hmmm...sekarang ni saya dengan sabarnye akan tunggu 17hb ni....tunggu dan lihat...kalau masih tak ok...memang muktamad la...terminate line...!