kesian kete saya...part 3...final episode....hopefully...

Sunday, September 30, 2012 Ana 0 Comments

assalamualaikum & salam sejahtera.....

semalam buat kali ke 3 minggu berturut turut..saya ke perodua service centre...kali ni untuk betulkan speed sensor yang rosak..(macam yang saya ceritakan dalam entry yang lepas)....mas serahkan kunci..saya sampai dalam pukul 8.15 pagi....katanya dalam masa sejam bole siap....nanti siap akan call saya...dalam pukul 11.15 pagi baru saya dapat call kata kete saya dah siap...kena bayar duit upah rm18...saya harap ini yang terakhir....sebab bila saya kira kira..jumlah untk kete saja dah rm2000+....kering saya bulan ni......

masa drive balik tu..saya perhatikan jarum speed tu menggigil semacam...tapi saya buat buat tak pandang dah sebab tak sanggup nak repair apa apa lagi....harap kete saya sihat walafiat selalu selepas ini........insyallah.......

0 comments: