anugerah blokbuster...'cantik' fesyen malam ini...

Saturday, October 06, 2012 Ana 0 Comments

assalamualaikum & salam sejahtera....

update blog sambil intai intai anugerah blokbuster.....konsep anugerah yang sama...takde bezanya dengan majlis anugerah anugerah yang lain...cara berpakaian artis yang sama...yang seksi masih dengan seksinya...masih merasakan yang majlis sebegini adalah peluang terbaik untuk menonjolkan diri dengan berpakaian yang 'menonjol'....saya tidak tahu..mungkin saya berpikiran kolot atau kuno atau seumpamanya....cuma saya tertanya tanya, apakah yang ada di fikiran artis artis ini apabila berpakaian menampakkan sebahagian dada...sebahagian peha....dan lain lain lagi....tiadakah sedikit pun rasa segan atau malu di hati mereka?...ke mana hilang nya rasa segan dan malu itu?...maaf kalo agak berbunyi macam ceramah (saya bukan orang yang layak pun untuk berceramah), tapi paling sedih bila artis yang dah bergelar hajah pun tak kurang 'hebat' nya dalam berpakaian malam ini....:(... sampai bila agaknya kita akan terus melihat 'kehebatan' berfesyen artis artis ini....

menonton anugerah ini tiba tiba mengingatkan kembali saya ketika zaman 'muda muda' dahulu....itu lah kali pertama dan saya berdoa semoga ia adalah yang terakhir dalam hidup saya...itulah pertama kalinya saya ke konsert hiburan....konsert akademi fantasia musim ke enam..minggu kedua...mulanya agak teruja...tapi apabila telah berada dalam dewan konsert..dengan muzik yang begitu kuat hingga terasa dentumannya di jantung saya ketika itu...dengan tarian penari penari iringan yang berpakaian seksi dan ketat, menari dengan gaya liuk lentuk yang membuatkan saya rasa malu menonton....pada ketika itu, berulang ulang kali saya bertanyakan pada diri saya sendiri...."apalah yang aku buat kat sini????"

memang saya silap tempat ketika itu...

0 comments: