kesian kete saya.....

Saturday, September 15, 2012 Ana 0 Comments

assalamualaikum & salam sejahtera....

hari ini hantar kete ke pusat servis perodua....kecewa betul dengan mutu servis perodua kali ni....saya cuma hantar untuk baiki leaking pada hari jumaat minggu lalu....katanya kena turunkan enjin...kena tinggal kete untuk tiga hari..ok takpe..saya tinggalkan...terpaksa saya pinjam kete emak untuk ke opis....terpaksa susahkan emak sebab tiada kete untuk ke mana mana...hari selasa lepas, perodua call, katanya kete dah siap dibaiki....ok, terpaksa saya amik cuti separuh hari untuk ambik kete di pusat servis...

esok hari nya bila nak ke opis, kete bunyi dengan teruk sekali bila reverse...dan time balik dari opis, saya perasan yang warning lampu check enjin menyala di dashboard...wah takutnya saya..takut kete benti tengah jalan tak sempat sampai umah....kecewa sungguh rasanya...saya hantar kete saya ke pusat servis tanpa bunyi..cuma nak betulkan leaking...setelah perodua 'betulkan' leaking, dan setelah saya bayar total rm300+, ini yang saya dapat...kete bertambah teruk!!!!!

sya bukan lah sorang yang suka suka nak marah atau mengamuk tak tentu pasal....tapi bila orang buat macam ni...minta maaf la...secara spontan akan jadi tinggi suara dan tetiba jadi laser....dan tambah kan lagi rasa tak puas hati tu sebab orang customer service tu tak rasa bersalah pun dengan apa yang berlaku...selamba je...setiap yang saya komplen ada je jawabnya...macam tak nampak yang sume tu jadi lepas diorang turunkan enjin...ye la macam mana nak nampak, selalunya sebelum tinggalkan kunci, officer tu akan bersama sama dengan saya untuk check dulu keadaan kete..untuk pastikan betul apa yang kita komplen...tapi tadi, kunci pun lupa minta dengan saya....

jadi sekarang saya akan tinggalkan kete saya untuk LIMA hari di servis center....(saya akan menyusahkan mak saya lagi bila saya terpaksa pinjam kete mak)...kalo selepas LIMA tu saya amik kete masih begitu...memang konfem itu kali terakhir saya ke pusat servis itu......

MENGECEWAKAN!!!!!!!!

0 comments: