Ulangkaji Kitab Teknik SEO Merah Jambu

Saturday, March 28, 2015 Ana 0 Comments

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Apa citer hari ini?

Hari ni saya agak 'rajin' membaca. Sementara rajin tu saya mengulang baca 'Kitab Teknik SEO Merah Jambu' karangan En Titan yang saya beli 2/3/15 yang lepas. Masa beli semangat berkobar-kobar lepas tu sibuk memanjang (alasan je tu!), saya tak sempat nak aplikasikan petua-petua yang diturunkan dalam kitab ini.

Anda ada blog? Blog anda ada trafik pengunjung harian yang tinggi? Anda baru nak buat blog? Nak tahu cara buat blog yang boleh menarik ramai pengunjung?  Impikan blog yang popular dan digemari ramai? Terbayang pendapatan sampingan daripada blog anda yang popular itu??

Ok. Inilah kitabnya. Kitab ini amat sesuai untuk semua soalan di atas.

Apa yang best nya dengan kitab ni? Yang paling saya suka ialah cara penyampaian yang santai. Bahasa tak terlalu tinggi tahap dewa dan tak terlalu teknikal. Mudah nak difaham oleh semua orang rasanya.Ada 7 teknik penting yang perlu anda tahu kalau nak tarik ramai pengunjung ke blog anda. Ramai pengunjung = lebih trafik = lebih peluang jana pendapatan affiliate = lebih banyak duit = lebih kaya!!.  Dalam banyak-banyak teknik tu, yang saya rasa paling menarik ialah:


Menarik kan? Tulis dengan jiwa. Macam mana nak tulis dengan jiwa? Nak tau caranya, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan kitab padat sendat  dengan info ini.



Dapatkan Kitab Teknik SEO Merah Jambu di sini!


Selain menulis dengan jiwa, teknik membuat ayat-ayat KACAK (hahhahaha) dan umpan yang SEKSI dan MENGGODA pun ada dibincangkan. Teknik SEO dengan 7 lagi ciri-ciri penting turut dikupas habis oleh En Titan. Saya dah cuba salah satu daripadanya iaitu teknik pemilihan keyword, ada lah nampak sikit peningkatan dalam trafik pengunjung. Itu pun masih merangkak lagi (sebab belum khatam lagi kitab ni!). Dalam kitab ni bukan setakat penerangan, tapi ada juga disertakan dengan contoh-contoh dalam blog En Titan sendiri yang boleh dijadikan rujukan. En Titan kata nak tiru blog dia pun boleh, takde masalah! ☺ (err lupa nak pesan, pastikan anda ada blog sebab kitab ni fokus membincangkan promosi artikel di blog)

Tak cukup dengan 65 mukasurat yang terangkan secara detail teknik-teknik promosikan artikel blog, ditambah pula lagi dengan 16 lagi mukasurat BONUS! Dalam bahagian BONUS ni ada lebih lagi teknik-teknik mengancam menarik tertarik da bom! macam kat bawah ni:

a. Teknik Silap Mata
b. Teknik Magic SEO
c. Tips nak update blog (saaaaangat sesuai dan berguna untuk orang yang macam saya yang kadang-kadang selalu ada mental block dan takde idea nak tulis apa!
d. Contoh Plugin yang sesuai
e. Teknik Permalink


Ok, En Titan seorang yang sangat baik hati. Tak cukup dengan bonus-bonus, ada lagi pesanan dan nasihat dari En Titan dalam The Missing Chapter! Wah, apa yang ada dalam The Missing Chapter ni?? Nak tau, kena la dapatkan kitab yang hangat di pasaran ni!

Saya sendiri masih dalam proses belajar teknik-teknik menarik ni. Merangkak macam kura-kura. Takpe, kayuh pelan-pelan (betul ke takpe?). Jeles juga bila baca pasal blogger lain yang dah mahir dengan teknik En Titan ni macam Hafiz Rahim, Hasrul Hassan, akubiomed dan ramai lagi. Ok, sebut pasal blogger-blogger yang dah berjaya buatkan saya insaf. Kayuhan dipercepatkan  SEKARANG!


0 comments: