Anugerah MeleTOP ERA - Aman AF ada harapan menang Artis Baharu Meletop

Sunday, February 22, 2015 Ana 2 Comments

*** update: tahniah Ayda Jebat yang menang kategori ni...takpe Aman..cuba lagi kategori lain tahun depan...☺ ***


assalamualaikum & salam sejahtera...




Aman AF Artis Baru Anugerah MeleTOP ERA, ada harapan menang sebab Without You best
Without You - Aman AF2014

Indah, indahnya hatimu
Lembut namamu membuat aku
Tenang atas jalan terang
Mudah, mudahnya caramu
Membuka pintu hati aku
Kau bukakan semua nyata
Jangan, jangan pernah pergi
Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without you
Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu
Hilang, hilang dalam diri
Kotak hatimu dibelai sepi
Malam mu nantikan hariku
Jangan, jangan pernah pergi
Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without you
Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu
Without you
Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu



Aman AF Artis Baru Anugerah MeleTOP ERA, Without You & Cinta Suci Jadi Saksi
Aman calon feveret anda untuk kategori Artis Baru MeleTOP malam ini? Aman sendiri tak sangka akan tercalon untuk kategori itu sebab Aman pun masih baru dalam industri hiburan kan...itulah dikatakan tuah ayam nampak di kaki...tuah manusia siapa yang tau...dah rezeki Aman tercalon...kalau menang pun rezeki dan jadi satu bonus buat Aman...☺ Sebagai peminat Aman yang tak berapa nak aktif ni (saya tak aktif sangat..sekadar ikuti perkembangan Aman di media sosial...kecuali ada sekali tu terover excited pegi Alamanda Putrajaya, jumpa Aman n sempat snap gambar Aman 10-20 kali...hahahhhah)..mestilah saya pun harap Aman menang malam ni...walau macam mana pun tak boleh nak dinafikan kan persaingannya sengit....Firman AF, Ayda Jebat, Atikah Suhaimie dan Amyra Rosli..rasanya lebih baik kalau diasingkan artis baru kategori pelakon dan artis baru kategori penyanyi...senang sikit buat pilihan.. ye tak? ...àpa-apa pun kita nantikan Anugerah MeleTOP Era 2015 jam 8.30pm di saluran Astro Ria, Astro Prima dan Maya HD....👍


Anda rasa Aman boleh menang malam ni? Kongsikan ramalan anda di ruangan komen, timakaseh...





2 comments:

  1. Mestilah Aman menang! Aman sorang je yang both pelakon n penyanyi dalam kategori tu, versatile! ��

    ReplyDelete
  2. "Pemenang Artis Baharu MeleTOP Anugerah MeleTOP ERA 2015 jatuh kepada....AMAN!!!!!"

    �� skrip untuk AME 2015 mslam ini ☺

    ReplyDelete