saya sangat letih......

Sunday, October 14, 2012 Ana 0 Comments

assalamualaikum & salam sejahtera.....

setelah bekerja dari pukul 8.45 pagi hingga jam 6.40 petang (khamis).....kembali semula ke ofis jam 11.30 malam hari yang sama....balik ke umah jam 4 pagi hari jumaat....masuk semula ke ofis jam 2 petang dan balik ke umah jam 9 malam...masuk semula ke ofis jam 1.40 pagi sabtu dan pulang ke umah jam 10.30 pagi sabtu......

saya sangat letih.....

ditambah pula dengan kejadian tayar tanggal pagi sabtu itu....saya bertambah letih....

malam sabtu itu, jam 11 malam saya ke airport pula menghantar adik....jam  2 pagi masih di airport....hp berdering , ada call dari ofis.....

saya sungguh stress....saya sungguh letih...saya tidak jawab call tersebut....

pulang dari airport jam 2.30 pagi saya terpaksa membuka mata seluas luasnya melawan rasa mengantuk ketika memandu.....tiba di umah jam hampir 3.15 pagi...

saya ingin cari kerja lain....saya tidak mampu lagi kerja yang sebegini....saya sudah letih....

0 comments: